عوارض تنهایی...(چهل و چهارم)

"تنها بودن بهتر از با هرکسی بودنه"

این جمله رو خیلی شنیدم

همیشه باورش داشتم

ولی گاهی اوقات تنهایی انقدر تو رو غرق خودش میکنه

که دلت میخواد یکی باشه فقط به حرفات گوش کنه

گاهی اوقات دلت فقط دوتا گوش میخواد

دلت میخواد فقط یک نفر باشه

که حتی ندونی کیه

کجاست

فقط یک شماره بگیری

و

 شروع کنی به حرف زدن  با اون ور خط

اونم با اشتیاق به حرفات گوش کنه

یکی باشه که مجبور نباشی این شب های الکی طولانی و مسخره را به تنهایی پشت سر بگذاری


"تنهایی نمی شود از پس تنهایی برآمد-مهدیه لطیفی"

...(چهل و سوم)

حال این روزهام خوبه

دیگه کم کم دارم زندگی کردنو  یاد میگیرم

دیگه یاد گرفتم رو آدما حساب بازنکنم

دیگه فهمیدم خودممو خودم

چیز بدی هم نیست

درواقع خیلیم خوبه

زندگیه الانمو دوست دارم

ی جورایی احساس آزادی میکنم

اینکه نسبت به آدما و حرفاشون بی تفاوت  باشی  ی نوع آزادی به حساب میاد

البته از نظر من

یاد گرفتم به اومدن و رفتن آدما خیلی توجه نکنم

هر آمدی یک رفتی داره