poor girl...(پنجاه و دوم)

چرا من نمیتونم مث آدم زندگی کنم

چرا قشنگ زندگی کردن به من نیومده

چرا همه ی دردای دنیا باید جمـشه تو دل من

مگه من چقد گنجایش دارم

دیگه دارم تموم میشم

۲۲ سالمه و به اندازه یک زن چهل ساله تجربه دارم

هروقت میخوام طرز فکرمو عوض کنمو ی جور دیگه به زندگی نگاه کنم

درست همون موقع میفهمم بدبخت ترین دختر روی زمینم

از این کلمه کلیشه ای متنفرم

ولی واقعا همین طوره

من بدبختم و خدایا ازت متنفرم

نظرات 1 + ارسال نظر
ایراندخت پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 15:09 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

نگو این حرفو ....من مطمئنم خدا هواتو داره ...خدا منتظرته ولی انقدر
حواست نیست نمیبینیش ...یکم حواستو جمع کن خدا روبروته ....
داری امتحان میشی ...سعی کن که موفق از این امتحان بیرون بیای و سر بلند باشی....
دلیل واسه وشحالی زیاده همین که صبح ها بیدار میشی همین که دوباره نفس می کشی بقیه رو دوست داری و اونام دوست دارن ...
امید داشته باش به خدا .امید و ایمان به خدا بهترین چیزه....

ممنون از کامنتات عزیزم، خوشحالم که حداقل یکی هست اینجا رو بخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد