...(دوم)

همه چی خوبه

زندگی بر وفق مراد 

البته این اخیرا اتفاقاتی برای خالی نبودن عریضه پیش اومد

که خالی از اعصاب خوردی نبود

اما حالم خوبه

کلا به نسبت قبل خیلی عوض شدم

تا جایی که کاری از دستم بر بیاد انجام میدم 

و دیگه کمتر بهش فکر کنم



ی گل خونه کوچیک  تو اتاقم درست کردم

جدیدا خیلی به گلها علاقه مند شدم

باهاشون حرف میزنم

بهشون میرسم

تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشتن

اون لحظه ای که دارم آبیاری شون میکنم

بهترین لحظه های توی روزم  به حساب میاد

خلاصه که عاشقشونم

نظرات 2 + ارسال نظر
آریا چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:38 http://beeeauty.blogfa.com

چقدر عالی ! واقعا چیزهای کوچیک خیلی میتونن توی روحیه ی ادم تاثیر گذار باشن .
مثل یه لبخند .

بلههههههههه

عاصی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 15:45

دوست بودن با گلها چیز خوبیه

عالییییییییییییه
اینو به بقیه هم توصیه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد