الیزابت تیلور...(ششم)

هم اتاق بودن با خان باجی ی جورایی برام زجر آور شده

هم شلخته است

هم خیلی خونسرد و آروم

اون شلخته ترین آدمیه که من تا حالا سراغ دارم

همین کارهاش باعث شده روی روح و روانم تاثیر بگذاره

به کوچکترین وسیله ی اضافی که تو اتاق باشه، عکس العمل نشون میدم

انگار ی جورایی دچار وسواس شدم

هر روز شاید هم روزی دوبار کمد لباس هامو مرتب میکنم

اما بازم احساس نا مرتب بودن بهم دست میده

نه تنها اتاق رو به هم میریزه 

حتی تو کارهای خونه هم کمک نمیکنه

کمک که نمیکنه هیچی بلکه احساس میکنه من دارم وظیفه ام رو انجام میدم

من شدم کوزت

ایشون هم الیزلبت تیلور

اون عین یک ایزابت واقعی رفتار میکنه

و من

عین یک کوزت واقعی

والااااااااا



نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 15:53

خب هنوز منو ندیدی!!!
من شلخته ترین آدم روی زمینم
باور کن

میدونی شلخته بودن فرق میکنه با اینکه تموم کار ها رو از سر خودش باز کنه و وظیفه ی من بدونه

عاصی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 08:46

والا به منم رو نمیدن و الا!!!!
:)))))))))

:))))))))))))) پر رو خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد