زورگویی به سبک بابایی..(دهم)

اومدم اینجا که اصلا راجع به یک موضوع دیگه بنویسم، اما پدر جانمان یه قدری بنده را کلافه کردن که اصلا دلم نمیخواد راجع به اون موضوع اصلا بنیوسم

پدرجانمان یک آدم مستبد اما بسیار مهربان و خوش قلب است، اما گاهی اوقات این مستبد بودنش کار دسته من میدهد

برای مثال چند شب پیش ایشون یک شی کاملا گرد و دایره ای شکل(دایره ی وسط cd) را به من نشون میداد که الا و للا این گرد نیست و چند ضلعی شکل است، چند عدد سکته ناقص زدم ولی دم از مخالفت نزدم

چرا که تجربه ثابت کرده که در پس هر مخالفت با پدر جانمان یک گ.ه خوردمی نهفته است


نظرات 1 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 14:36

اینو من خووووووووووووووووووووب درک میکنما....
یعنی بگه ماست سیاهه من دیگه میگم صد درصد حق با شماست!
و الا از زمان جنگ جهانی شروع میکنه به موضوع گفتن تا ثابت کنه ماست سیاهه
و اونوقته که من وسطاش داغ میکنم و ممکنه داد بزنم... بنابر این میگم : بله شما درست میگی و خلاص

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد