...(یازدهم)

دلم میخواد از اینجا برم

دلم میخواد چند روز از اینجا و آدماش دور باشم

دلم میخواد چند روز فقط خودم باشم و خودم

همین الان، نصف شبی با یک mp3 player و هندزفری

راه میافتادم

پیاده

هندزفری هامم میذاشتم تو گوشم، غرق میشدم تو خودمو آهنگم

به جزء خودمو آهنگم به هیچ چیز و هیچ کس دیگه ای فکر  نمیکردم

وقتی حسابی از تنهاییم لذت بردم و دلم تنگ شد بر میگشتم

وقتی برمیگشتم همه چیز مثل روز اولش بود

آدما، اخلاقشون، رابطه هامون

به همون گرمیه روز اول

دیگه دلم نمیخواست هیچوقت ترکشون کنم

از زندگیم و زنده بودنم لذت میبردم

اما زندگی هیچوقت اونجوری که من دلم میخواد پیش نمیره


نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 08:42

نمیخوام ناامیدت کنم
ولی تجربه نشون داده هیچی هیچوقت دقیقا اون چیزی که میخوایم نمیشه!!

آره میدونم ولی ی وقت هایی آدم ی چیز هایی میزنه به سرش که خودشم میدونه محاله

خانم م یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 21:13 http://mariabi.blogsky.com/

سلام
تنها راهش فکر مینم فقط مداراست

سلام
گاهی اوقات از مدارا کردنم خسته میشم، وای واقعا انگار جز صبوری و مدارا هیچ راه دیگه ای نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد