...(بیست و سوم)

امتحانام تموم شد

نمره هام اومد

فاجعه بود

با تصورات خودم و اون چیز هایی که تو برگه نوشته بود خیلی تفاوت داشت

خب اینم از مزایای دانشگاه آزاده

داداش کوچولو میگه ز کوشش به هرچیز خواهی رسید

اما این ضرب المثل تو دانشگاه آزاد صدق نمیکنه

جدیدا به این نتیجه رسیدم که اصلا برگه ها رو تصیح نمیکنن

تصمیم گرفتم از ترم دیگه انقدر شب امتحان تو سر خودم نزنم


چند روزی رفتیم خونه ی بابا بزرگ

البته ناگهانی

باغ دلگشا هم نبود

خانم گل اینجور موقع ها میگه:

یک من رفتیم هزار من برگشتیم

از مریض احوالیه اهل بیت و روز های کسل کننده اونجا گرفته

تا جار و جنجال های زناشویی خاله و شوهر خاله




نظرات 3 + ارسال نظر
عاصی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 08:33

من نمره ی اولم که اومد رفتم انصراف دادم دیگه هم نرفتم لمتحان بدم
در این حد ناامید کننده بود

در این حد؟؟!!!

عاصی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:14 http://asysepidshortpost.blogsky.com

اوهوم! بعد از 4 روز درس خوندن بی وقفه شدم 6!


منم بعد از تلاشها و خر خونی های فراوون که فکر میکردم 17 18 میشم 10 شدم این اتفاق برای درس های دیگه هم تکرار شد. اونوقت دوستام که هیچی نخونده بودن اونا هم 10 شدن اینجاش خیلی زور داره

امین پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:40 http://pll.blogsky.com

سلام
فاجعه در چه حدی یعنی خدای نکرده مشروط شدی
یا از درس یا درس هایی افتادی
ایشالا ترم بعد
منم این ترم خراب کردم بازم و یه درس رو افتادم

سلام
نه مشروط نشدم

تا الان هم هیچ درسیو نیوفتادم. یکی از درس هام هنوز نمره اش نیومده
اما نمره هام خیلی خیلی خیلی دور از انتظار بود
اون درس هایی که کلی واسشون زحمت کشیده بودمو روشون حساب باز کرده بودمو فکر میکردم بالای 17 میشم زیر 14 شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد