زن...(بیست و هشتم)


 زن یعنی عشق در بند بند استخوان

زن یعنی عاشق بی دلیل

زن یعنی دوست داشتن محض

دوست داشتن بدون منطق

فقط دوست داشتن

فقط دوست داشته شدن

زن یعنی سر و پا احساس


و تو....

و تو که با چشمهایت عاشق میشوی

و با عقلت انتخاب میکنی

هیچ سهمی از این احساس نداری

هیچ نمی دانی عشق در بند بند استخوان یعنی چه!!

هیچ نمی دانی سر و پا احساس چیست!!


و من راضی از اینگونه آفریده شدن 

و تو حتی نمی دانی چه می گویم...

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.م جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46 http://ghafaseyeketabha.blogsky.com

حسی تصمیم نگیر. همین دوست داشتن مطلق، برای جنس دیگه جذابیت دارد!

این نوشته کلا حسیه
کلا احساسمو بیان کردم
اما من سعی میکنم برای خودم زندگی کنم و به این توجه نمیکنم که چی برای جنس دیگه جذابیت داره چی نداره...... فعلا که اینجوریه

رهگذری در باد سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 16:46 http://darrahgozarebad.blogsky.com/

برای زنی که روح زیبا و فهم عمیقی دارد و به دنبال معنا در زندگیست، این واقعیت خیلی تلخ است که مرد با چشمهایش عاشق میشود و به زیبایی درونی او توجه نمی کند ...

ممنون ممنون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد