درگیر...(سی و سوم)


تو یک کوچه ی بن بست گیر کردم

نه.....

توی یک جاده طویل و درازم

اما پاهام وایسادن

راه نمیرن

نه انگیزه ای واسه جلو رفتن دارن

نه توانش رو

بریدن

یک لحظه به جلو نگاه میکنم

یک لحظه به پشت به سرم

همونجا وایمیستم



وقتی به خنده هاش

اعدا و اطفارش فکر میکنی 

شادترین آهنگ ها هم غمگین ترین آهنگ ها میشن


بعدا نوشت:خیلی وقت یک سری از بلاگ هایی که عاشق نوشتنش بودم منحل شدن. دلم نمیومد از لینک هام حذفشون کنم. فکر میکردم شاید دوباره برگردن. اما نیومدن. دلم براشون تنگ شده.....

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الله چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:32 http://cubes.blogsky.com

بعضی از آدمها به صورت لج درآری خوبن. اینا همونایی که آهنگ های شاد رو هم برامون غمگین می کنن وقتی بهشون فک کنیم.

گاهی اوقات احتیاجی نیست که طرفت خوب باشه
گاهی اوقات ساده ترین چیز ها هم تو رو یادش میندازه

ایران دخت پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:43 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

یه سری از آدم ها هم هستن که فکر کردن بهشون واینکه کنارمون باشن خیلی حالمون رو خوب می کنه.
راستی با اجازه لینک شدی.

اتفاقا فکر کردن بهش حالمو خیلی بد میکنه
اما به خاطر اون حس هایی گفتم دوست دارم به یاد بیارمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد